VERONIKA QUINN NOVOTNÁ (CHARLES UNIVERSITY) ON THE POTENTIAL TRANSFORMATION OF ENGLISH TEXTBOOKS – A GLOBAL PERSPECTIVE - Part II
9
STUDIE - NĚMECKÝ JAZYK
MICHALA ULRICHOVÁ (UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI) GENUS VERBI: STILLISTICHE UNTERSUCHUNG - SEMANTISCHE DEUTUNG
20
STUDIE - RUSKÝ JAZYK
ЯКУБ КОНЕЧНЫ (ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ
ФАКУЛЬТЕТ КАРЛОВА УНИВЕРСИТЕТА) К ВОПРОСУ ИНТЕРФЕРЕНЦИИ И
ПОЛОЖИТЕЛЬНОГО ПЕРЕНОСА
В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ РУССКОМУ ЯЗЫКУ
В ЧЕШСКОЙ ШКОЛЕ
32
STUDIE - ŠPANĚLSKÝ JAZYK
JANA VESELÁ (UNIVERSIDAD DE OSTRAVA) TERMINOLOGÍA ESPECIALIZADA: EXPERIENCIAS DE LA CONFECCIÓN DEL DICCIONARIO TERMINOLÓGICO
ESPAÑOL-CHECO DE LOS CONCEPTOS DE LA TRADUCTOLOGÍA Y EL EJERCICIO DE LA PROFESIÓN DE TRADUCTOR-INTÉRPRETE
43
RECENZE - INFORMACE - ZPRÁVY
FRIDRICHOVÁ, R.: KADLEC, J.: FRANCOUZŠTINA NA OSTROVECH V INDICKÉM OCEÁNU A TICHOMOŘÍ Olomouc 2013
61
KOY, CH. E.: MARK EDMUNDSON: WHY TEACH? IN DEFENSE OF A REAL EDUCATION, New York: Bloombury, 2013
63
TUHÁRSKA, Z.: LENČOVÁ, I.: PHANTASIELAND LESEN 1. INTEGROVANÁ UČEBNICA LITERÁRNEHO ČÍTANIA PRE ŽIAKOV 1. STUPŇA ZÁKLADNÝCH ŠKÔL.BRATISLAVA, PRÍRODA, 2009 und
LENČOVÁ, I.: PHANTASIELAND LESEN 1. INTEGROVANÁ UČEBNICA LITERÁRNEHO ČÍTANIA PRE ŽIAKOV 1. STUPŇA ZÁKLADNÝCH ŠKÔL A OSEMROČNÝCH GYMNÁZIÍ. Bratislava 2009
65
ZBUDILOVÁ, H.: BUTTNER, A.: 100 AKTIVIT, HER A UČEBNÍCH STRATEGIÍ VE VÝUCE CIZÍCH JAZYKŮ, Brno 2013
Jeronýmova 10, 371 15 České BudějoviceTel. +420 387 773 020 | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Jeronýmova 10, 371 15 České BudějoviceTel. +420 387 773 020This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.